Karty do gry, a na nich typowe postacie – król, dama i walet. Zamiast zwyczajowych, pełnych dystynkcji póz, rzucają się w stronę gracza z agresją. Każda z kart opatrzona jest hasłem „Get to us before he gets to you” („Dotrzyj do nas nim on dotrze do ciebie”).
Przerażająca i mroczna talia kart ma symbolizować zagrożenia jakie niesie ze sobą hazard. Rozwcieczone, nieopanowane postacie opętane są jednak kablem telefonicznym. Jak głosi reszta hasła „Let ray of hope help you fight problem gambling. 1800-STOP-NOW” („Pozwól promykowi nadziei pomóc ci w walce z problemem hazardu. 1800-PRZESTAŃ-TERAZ”). Dzwoniąc pod ten numer można uzyskać pomoc w walce z nałogiem, zanim na dobre zaatakuje gracza.
Kampania ma zachęcić nałogowych hazardzistów do szukania pomocy. Została ona przygotowana przez agencję Leo Burnett z Singapuru.
P. Ruszkowska
————————-
KOMENTARZ PROJEKTANTA GRAFIKI UŻYTKOWEJ
„Uczłowieczenie” kart do gry i nadanie im agresywnego wyrazu jest oryginalnym sposobem na zwrócenie uwagi odbiorcy. Autorzy wykazali się dbałością o szczegóły i perfekcyjną stylizacją sportretowanych osób. Mroczna kolorystyka mówi o powadze poruszanego tematu, jednakże warstwa typograficzna wtapia się w tło i jest mało czytelna.
Borys Włoczkowski
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
31.12.2024
Fajerwerki
-
29.12.2024
Kolor roku
-
28.12.2024
Milczenie nie jest złotem
-
23.12.2024
Plaster tu nie pomoże
-
21.12.2024
Świąteczne sweterki
-
20.12.2024
Zaklęty krąg