Fajerwerki i rakiety używane podczas konfliktów militarnych mogą wyglądać niemal identycznie. To punkt wyjścia kampanii społecznej, zrealizowanej przez fińską agencję SEK. Na pierwszy rzut oka zdjęcie użyte w projekcie może wydawać się radosną celebracją Nowego Roku. W rzeczywistości przedstawia rakiety powietrzne nad Gazą, podkreślając wyraźny kontrast między świętem a wojną.
Fajerwerki konsumenckie są szczególnie popularne podczas sylwestra w Finlandii. Outdoorowa kampania Direworks miała na celu zachęcanie Finów do przekazania swoich budżetów na fajerwerki na UNICEF, organizatora kampanii.
txt: Dorota Chrobak
Nazwa kampanii:
Direworks
Czas:
2024.12.31
Kraje:
Finlandia
Nadawca:
UNICEF Finland
Media:
outdoor
Wykonawca:
SEK | Part of GREY, Helsinki, Finland
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
14.01.2025
Co dzieli i jednoczy Europejczyków?
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
11.01.2025
Jak organizować wydarzenia zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i ESG?