logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > Wolne od dymu postanowienia!
06.01.2018
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Wolne od dymu postanowienia!



Wraz z rozpoczęciem Nowego Roku, koncern tytoniowy Philip Morris International (PMI), do którego należy m.in. marka Marlboro, rusza z kampanią reklamową w prasie, gdzie deklaruje „wolne od dymu” zobowiązania. Hasłem: „Our New Year’s Resolution: we’re trying to give up cigarettes” – Nasze noworoczne postanowienie: staramy się rzucić papierosy – zapowiada pomóc dorosłym palaczom w Wielkiej Brytanii zaprzestać palenia.

Mimo iż, w Wielkiej Brytanii reklama wyrobów tytoniowych jest zabroniona –  kampania Philip Morris zyskała akceptację ponieważ nie promuje papierosów. Reklama pojawiła się na łamach „The Times”, „The Sun”, „Daily Mirror”, a producenci papierosów zachęcają przy tym do korzystania z powstałej w ramach kampanii strony internetowej www.smokefreefuture.co.uk .

Edukacyjny Landing page oferuje Brytyjczykom porady dotyczące rzucania palenia oraz przedstawia alternatywne produkty dla palaczy. Producent stara się również otrzymać zgodę na umieszczanie powyższych informacji na paczkach papierosów.

Peter Nixon, dyrektor zarządzający Philip Morris, tłumacząc w jaki sposób firma zamierza pomóc Brytyjczykom w zaprzestaniu nałogu, podkreślał, iż koncern ma ważną rolę do odegrania w tym procesie. Jak czytamy na oficjalnej stronie „ We will be far more than a leading cigarette company. We’re building PMI’s future on smoke-free products that are a much better choice than cigarette smoking. Why are we doing this? We understand the millions of men and women who smoke cigarettes. They are looking for less harmful, yet satisfying, alternatives to smoking. We will give them that choice.” – koncern poczuwa się do społecznej odpowiedzialności , deklaruje nowe podejście do zdrowia publicznego oraz zmiany i promocję zdrowszego stylu życia. W alternatywie do wyrobów tytoniowych, firma przedstawia „nowe e-papierosy”. Ujawnia przy tym, iż koncern wydał ponad 2,5 mld funtów na badania i rozwijanie produktów „wolnych od dymu tytoniowego”.

palenie Philip Morris







12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 28.05.2025slider

    Co czwarty senior rezygnuje z jedzenia z powodów finansowych

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 12.06.2024Kreacje / printy

    Żyję z HIV – poznaj ich historie

  • 28.05.2024slider

    Jak ruchem zmieniać umysł?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek