Kampanie społeczne, których celem jest zwiększanie świadomości na temat wpływu plastiku na środowisko naturalne, często bazują na skojarzeniu odpadów ze źródłem zagrożenia. Plastikowe śmieci, zwłaszcza torby foliowe, przyjmują w nich formę drapieżników, monstrualnych stworzeń, wywołujących lęk i niepokój.
Twórcy projektu The war against plastic, zrealizowanego na zamówienie indyjskiej firmy Orient Cement, poszli o krok dalej. Górę plastikowych odpadów przedstawili w formie grzyba atomowego, będącego efektem eksplozji ładunku nuklearnego. Kampania miała premierę podczas tegorocznego Światowego Dnia Środowiska (World Environment Day) i jak nietrudno się domyślić, wywołała stosowny do swojej wymowy wstrząs:

txt: Dorota Chrobak
Nazwa kampanii:
The war against plastic
Czas:
2024.6.5
Nadawca:
Orient Cement
Media:
print, digital
Wykonawca:
R K Swamy, Chennai, India
Hasło kampani:
#WarAgainstPlastic
zobacz także
-
17.12.2025Kampanie
Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej
-
16.12.2025Wydarzenia
Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich
-
12.12.2025Kampanie
Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego
-
11.12.2025Kampanie
Zabawki z czasem się nudzą
-
09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!
-
03.12.2025Kampanie
Edukacja Obywatelska w praktyce

