logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Pomoc rozwojowa
   ──────  21.07.2009

Wodna tortura

Your browser does not support the video tag.


„Mała ilość wody jest torturą” to hasło najnowszej odsłony Kampanii Wodnej Polskiej Akcji Humanitarnej. Jej celem jest zwrócenie uwagi na problem dostępu do wody pitnej w kontekście praw człowieka oraz zachęcenie odbiorców do wsparcia finansowego działań PAH (przez wysłanie charytatywnego smsa, wpłatę na konto bankowe, zakup gadżetów kampanii, zakup specjalnie oznakowanej wody Cisowianki), która buduje studnie na terenach suszy. Przez 17 lat udzielania pomocy zapewniła dostęp do wody ponad 300 tysiącom osób m.in. w takich krajach jak Sudan, Afganistan, Autonomia Palestyńska, Sri Lanka, Birma.

– Dostęp do czystej wody jest podstawową potrzebą każdego człowieka, a przez to jego podstawowym prawem – powiedział Kofi Annan, były sekretarz generalny ONZ. Kampania oparta jest właśnie o to prawo. Statystyki są porażające: 884 miliony ludzi nie ma dostępu do wody pitnej. A według danych Światowej Organizacji Zdrowia każdego dnia 6 tysięcy dzieci umiera z powodu chorób związanych z jej niedostatkiem.

Idea tegorocznej kampanii nawiązuje do chińskiej tortury wodnej. – Kropla spadająca w krótkich odstępach czasu na głowę torturowanego powoduje nie tylko fizyczny, ale także psychiczny ból, a w finale doprowadza ofiarę do obłędu. Brak wody – choć niepozorny i mało spektakularny – również zadaje ogromny ból. Nawiązanie do tortury pozwoliło nam na dobitne ukazanie tego, jak problem dostępu do wody łączy się z podstawowymi prawami człowieka. Chcieliśmy podkreślić wagę samego problemu oraz to, że powinien być on odczytywany właśnie jako prawo niezbędne do życia i godnej egzystencji każdego człowieka. – mówi Jarosław Kubicki, dyrektor kreatywny FireFly, agencji realizującej kampanię.

Reklamy kampanii ukażą się w prasie, w internecie, na naklejkach do butelek wody mineralnej, citylightach oraz w radiu i telewizji. Głosu do obu spotów użyczył Wojciech Malajkat.

Kampania potrwa do połowy sierpnia.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Kampania Wodna
Czas:
2009.7.20 - 2009.8.15
Tematy:
Pomoc rozwojowa
Kraje:
Polska
Nadawca:
Polska Akcja Humanitarna
Media:
telewizja, radio, internet, prasa, citylighty
Wykonawca:
FireFly Group
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Mała ilość wody jest torturą





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 08.08.2022

    Ogólnopolski Wielki Dzień Pszczół


  • 04.08.2022

    Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 29.07.2022

    AMS odlicza czas do Godziny „W” – nie tylko w Warszawie


  • 27.07.2022

    Na Dzień Ryby zapraszają bocian, byczek, kur i zając


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek