────── 19.05.2017
Zakazany owoc smakuje najbardziej. 10 kampanii dla nastolatków
Wnętrzności mają uczucia
Żołądek wymiotuje, a płuca są zażenowane. Bliźniacze Płuca, Mózg i Żołądek grają w rzutki. Gdy Mózg napełnia się dymem, Żołądkowi zbiera się na wymioty, a Płuca z zażenowaniem pytają „seriously”? W zatytułowanych „Taco i Ogórki kiszone” spotach organy przekonują nastolatków, że palenie papierosów lepiej rzucić zanim staną się nałogiem. W ramach kampanii dostępne były darmowe gadżety: nalepki, muzyka mp3, tapety na komputer i breloczki w kształcie mózgu z napisem „QuitWhileYou’reAhead”, które jak twierdzą organizatorzy, nastolatki chętnie przypinały do toreb i plecaków.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala