Na drogi Nowej Zelandii wyruszył samochód z psim ogonem. Specjalna nakładka na tylną wycieraczkę do złudzenia przypominała włochaty psi ogon. Po włączeniu wycieraczki, ogon wydawał się radośnie merdać.
“Merdająca wycieraczka” była narzędziem kampanii ”Wagging tail” (Merdający ogon) realizowanej przez agencję Whybin/TBWA/Tequila na zlecenie The Mobility Assistance Dogs Trust (Mobility Dogs). Organizacja zapewnia codzienną pomoc w postaci przeszkolonych „psów pomocników” osobom z przewlekłą niepełnosprawnością fizyczną.
Na widok samochodu zabawnie machającego „ogonem” odbiorcy kampanii, czyli innikierowcy i przechodnie, mieli uświadomić sobie, jak wiele radości i możliwości daje osobie niepełnosprawnej kontakt z „psem pomocnikiem”.
Na tylnym zderzaku samochodu z “ogonem” umieszczono zachętę do trąbienia: „Honk if you like mobility dogs” („Zatrąb jeśli lubisz Mobility Dogs”). Naklejka zapraszała także do odwiedzenia profilowej strony Mobility Dogs na Facebooku.
Paulina Niemyska
zobacz także
-
17.12.2025Kampanie
Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej
-
16.12.2025Wydarzenia
Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich
-
12.12.2025Kampanie
Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego
-
11.12.2025Kampanie
Zabawki z czasem się nudzą
-
09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!
-
03.12.2025Kampanie
Edukacja Obywatelska w praktyce


