logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Wirtualny świat dziecka
09.03.2017
Tematy: Kampanie, Polska, Komunikacja w rodzinie

Wirtualny świat dziecka



Dziecko niepostrzeżenie wbiega do swojego pokoju i od razu włącza komputer. Jego rodzice w tym czasie są zajęci, a on ma dostęp do różnych stron internetowych, gdzie może natknąć się na pornografię, wulgaryzmy czy przemoc. Jak dowiadujemy się z piosenki: „Czasem, tak przez przypadek zaglądam tam, gdzie pani na golasa, a z panią pan. I to nie raz ani nie razy dwa. To jest mój świat. Mama i tata niewiele robią, żeby nie było tak. Albo nie bardzo ich to obchodzi, albo nie wiedzą, jak.”

Kampania Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę oraz NASK ostrzega rodziców przed szkodliwymi treściami w internecie i pokazuje w jaki sposób zapewnić dziecku bezpieczeństwo w sieci. Spot zachęca do rozmowy oraz ustalenia konkretnych zasad korzystania z internetu. Na portalu http://www.dzieckowsieci.pl/  znajdują się m.in. filmy instruktażowe o konfiguracji kontroli rodzicielskiej w urządzeniach z systemem Windows 7, IOS czy Android. Dostępny jest numer infolinii dla rodziców i nauczycieli prowadzonej przez FDDS. Wskazano również punkt kontaktowy, do którego można anonimowo zgłaszać nielegalne treści online. Podane są informacje gdzie edukować młodych internautów i ich rodziców.

Autorem piosenki śpiewanej przez jedenastoletnią Marysię Nowak jest Łukasz Wojtasik, koordynator kampanii. Nagranie zrealizowano w Lordfader Studio. Animacje stworzyła Astro Group. Głosu do spotu użyczył znany dziennikarz i lektor, Tadeusz Sznuk.

 

Katarzyna Kwiatkowska



Nazwa kampanii:
Chroń dziecko w sieci
Czas:
2017.2.7
Nadawca:
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa
Media:
telewizja, internet, prasa, radio
Wykonawca:
Astro Group
Adresaci:
rodzice
Hasło kampani:
Chroń dziecko w sicie przed szkodliwymi treściami. To bardzo ważne i całkiem proste!





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek