Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse
Entourage network to francuska aplikacja na telefony komórkowe, skupiająca ok. 150 tysięcy użytkowników i umożliwiająca osobom w kryzysie bezdomności kontakt z sąsiadami, wolontariuszami oraz pracownikami socjalnymi. Pozwala na zmniejszenie czy wręcz uniknięcie jednego z największych zagrożeń wykluczenia mieszkaniowego – utraty relacji społecznych, wyobcowania i samotności.
Na zamówienie Entourage network paryski oddział agencji TBWA zrealizował kampanię zwiększającą świadomość zagrożeń związanych z kryzysem bezdomności. Jej centralną figurą jest Will, pierwsza bezdomna osoba w Metaverse, wirtualnym wieloświecie wykreowanym przez korporację Meta (Facebook, Instagram, WhatsApp). Will, pełniący funkcję kogoś w rodzaju rzecznika osób w kryzysie bezdomności, został przez swoich twórców obdarzony dość cierpkim poczuciem humoru. Dzięki temu inteligentnie wskazuje na paradoksy współczesnej cywilizacji, w której jedna osoba jest w stanie wydać 650 tysięcy dolarów na wirtualny jacht, podczas gdy tuż obok tysiące nie mają dachu nad głową.
Film stanowiący zapis kampanii można obejrzeć poniżej:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.03.2025
Jak śpią Polacy?
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom