logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Wielkie plany małych zwierzątek
04.07.2009
Tematy: Kreacje / printy

Wielkie plany małych zwierzątek



W kampanii Włoskiej Rady Ochrony Zwierząt (Ente Nazionale Protezione Animali ) ze stycznia 2008 roku małe zwierzęta opracowują wielkie plany ucieczki. Agencja McCann-Erickson z Mediolanu we współpracy z fotografem Thomasem Lavezzari stworzyła serię reklam przedstawiających zwierzęce dążenia ku wolności. Rybka trzymana w szklanej bańce chce ugryźć rękę właściciela i tym sposobem wydostać się poza akwarium, a stamtąd do morza. Mysz rezygnuje z jedzenia sera, żeby schudnąć i dzięki temu przecisnąć się przez pręty klatki, a ptak przechodzi na dietę szpinakową, żeby być tak silnym, by wygiąć druty i wyfrunąć na zewnątrz. Ostatni punkt jest wspólny we wszystkich przypadkach: dołączenie do innych zwierząt i wolność. Hasło wyjaśnia „Un animalne in gabbia ha un solo desiderio: scappare.” („Uwięzione zwierzęta mają tylko jedno marzenie: uciec.”).

Kampania uświadamia właścicielom zwierząt domowych, że w zamknięciu zwierzęta męczą się, a instynkt zwierzęcy nigdy nie zanika. Ich naturalnym środowiskiem jest pełen przestrzeni świat przyrody. ENPA nie jest przeciwna trzymaniu ich w domu, jeśli tylko stworzy im się dogodne warunki.

Założona w 1871 r. przez Giuseppe Garibaldiego ENPA jest głównym i najstarszym stowarzyszeniem na rzecz ochrony zwierząt we Włoszech. Jest organizacją non-profit, nie pobiera rządowych dotacji. 3500 jej wolontariuszy zdobywa fundusze na utrzymanie schronisk dla psów i kotów, prowadzi zajęcia uświadamiające dzieci w szkołach, otwiera gabinety weterynaryjne dla egzotycznych zwierząt, w których leczy się ranne okazy. Z pomocą Ministerstwa Środowiska monitoruje przypadki znęcania się nad zwierzętami. Organizacja ma pod swoja opieką 20 000 stworzeń rocznie. Tylko we Włoszech liczba uratowanych każdego roku przekracza 30 000 tysięcy.
J. Mentel








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 30.05.2025Kreacje / printy

    Real Reality Show

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek