Ludzie na plakacie bardzo gwałtownie się kłócą. Może dojść nawet do rękoczynów. Jednak zagrożone kobiety broni „pasek bezpieczeństwa”, złożony z liczb. Im pokaźniejsza suma, tym jest on dłuższy, a to oczywiście zwiększa bezpieczeństwo. Tak właśnie wygląda bardzo dosłowna metafora, pokazująca, jak ogromne znaczenie ma dotowanie organizacji walczących z przemocą wobec kobiet.
Hasłem kampanii jest „The more you donate, the more you protect” („Im większe wsparcie finansowe, tym większa ochrona”). Tuż pod nim znajduje się dopisek: „Your help can keep the violence away from the lives of many women” („Twoja pomoc może oddalić widmo przemocy z życia wielu kobiet”). By zwiększyć skuteczność działań, niezbędne są duże sumy.
Dominika Charytoniuk
zobacz także
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
14.04.2025Kreacje / printy
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
28.03.2025Kreacje / printy
Strzelanina
-
26.03.2025Kreacje / printy
Znikający świergot
-
24.03.2025Kreacje / printy
Konkretna ochrona