logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Więcej urodzin!
06.10.2010
Tematy: Kreacje / printy

Więcej urodzin!



Ilustrację domku przykrytego czapą śniegu, z którego okien sączy się ciepłe pomarańczowe światło, zatytułowana „Hope Sweet Hope” („Nadzieja słodka nadzieja”) (parafraza Home, swet home) Michael Schwab z agencji The Martin Agency (USA) wykonał inspirując się ideą Hope Lodge – tymczasowego domu dla chorych na raka, którym American Cancer Society z Atlanty oferuje darmowe zakwaterowanie i domową atmosferę, gdy na czas leczenia przebywają daleko poza domem.

American Cancer Society zaangażowało do walki z rakiem środowisko muzyków i artystów, czego owocem jest trwająca od września tego roku kampania „The Movement For More Birthdays” („Ruch na rzecz Wielu Urodzin”) , którą można śledzić na stronie morebirthdays.com. Artyści i muzycy oferują swój talent i kreatywność, tworząc dzieła inspirowane działalnością stowarzyszenia.

Sklep internetowy oferuje np. papier dekoracyjny z kolorowymi autami. Artystka Julia Roth zrobiła go z myślą o wolontariuszach, którzy bezpłatnie dowożą pacjentów na leczenie. Można tu za kilka dolarów kupić i ofiarować ciekawy plakat lub e-kartkę komuś, kto choruje na raka, kto go pokonał albo pomaga innym walczyć z chorobą. Każda z 11 milionów osób, która obchodzi w tym roku pierwsze lub kolejne urodziny bez raka może zapalić nietypową, internetową świeczkę urodzinową stylizowaną na logo stowarzyszenia i napisać, czym dla niej są tegoroczne urodziny.

Plakat „Generations” („Pokolenia”) z kwitnącym drzewem genealogicznym autorstwa Dana Funderburgha zwraca uwagę na to, jak ważne w chorobie jest wsparcie najbliższej rodziny. Wszystkim kobietom, które przeżyły dzięki badaniom przesiewowym pod kątem nowotworu piersi dedykowana jest grafika Kari Moden „Silhuettes of Hope” („Sylwetki nadziei”), przedstawiająca nakładające się na siebie ciała kobiet, których włosy i piersi zdobią kolory charakterystyczne dla tomografii komputerowej. Plakat-układanka z klocków – „Breath Deep” („Oddychaj głęboko”) inspirowany faktem, że w 70 % stanów obowiązuje zakaz palenia w miejscach publicznych, jest ukłonem w stronę upowszechniania przez American Cancer Society przepisów antynikotynowych w całych Stanach Zjednoczonych.

Kampanii towarzyszy hasło: „A world with less cancer is a world with more birtdays” („Świat, w którym jest mniej raka to świat, w którym jest więcej urodzin”). Każda kolejna wygrana z rakiem jest okazją do świętowania i taką też atmosferę tworzy kampania.
M. Danielewicz








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 30.05.2025Kreacje / printy

    Real Reality Show

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek