Ruszyła nowa odsłona kampanii „Prowadzę jestem trzeźwy” promującej trzeźwość oraz bezpieczeństwo na drogach Projekt rozpoczęty w 1999 roku trwa do dzisiaj.
Kampania ma promować odpowiedzialną postawę osoby prowadzącej samochód. Ma także zachęcić do trzeźwego myślenia i współodpowiedzialności osoby, której przyjaciel, znajomy czy członek rodziny zasiada za kierownicą, będąc pod wpływem alkoholu.
Dzięki współpracy z samorządami oraz miejskimi zakładami komunikacji w całej Polsce na autobusach rozklejono naklejki promujące akcję. Etap outdoroowy kampanii (billboardy, plakaty, autobusy), rozpoczął się w drugim tygodniu lipca i potrwa do końca sierpnia.
Przekaz kampanii ukierunkowany jest na pokazanie solidarności kierowców, których łączy wspólna idea – stąd hasło „Jest nas więcej”.
– Chcemy, aby „trzeźwość” kojarzyła się ludziom pozytywnie – powiedział ks. Piotr Brząkalik, współorganizator kampanii – z radością postępowania zgodnie z wartościami, z czystością sumienia, z przynależnością do wielkiej grupy ludzi, którzy w poczuciu odpowiedzialności za Życie mówią TAK trzeźwości za kierownicą. Te wszystkie dobre myśli znalazły wyraz w projekcie graficznym.
Organizatorami kampanii są Archidiecezja Katowicka oraz firma Business Consulting. W tym roku w kampanię włączyła się firma Eurovia S.A. fundując druk billboardów.
Strona kampanii: www.trzezwosc.pl
M. Czerepak
zobacz także
-
09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
