logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Widmowe kamizelki ratunkowe
08.10.2025
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Kanada

Widmowe kamizelki ratunkowe



Alexandre całe życie spędzał poza domem. Woda, wędkowanie, pływanie – to był jego żywioł. 22 października 2021 roku nie wypłynął na powierzchnię. Średnio 50 osób rocznie w kanadyjskim stanie Quebec traci życie w podobny sposób co Alex.

Z okazji Narodowego Tygodnia Zapobiegania Utonięciom (NDPW), oddział Lifesaving Society w Quebecu nawiązał współpracę z agencją LG2. Wspólnie zainicjowali kampanię zwiększającą świadomość wśród pływaków i żeglarzy na temat konsekwencji braku osobistego sprzętu ratowniczego (PFD). Inicjatywa wykorzystuje przejmujący symbol: „widmowe” kamizelki ratunkowe (Ghost Jackets), czyli pomalowane na biało kapoki, zainstalowane w miejscach prawdziwych utonięć. Każda z kamizelek została wyposażona w klepsydrę, by uczcić pamięć osoby, która w tym, konkretnym miejscu straciła życie. Instalacja z jednej strony stanowi emocjonalne wspomnienie o człowieku, którego już nie ma wśród nas, z drugiej strony jest kategorycznym przypomnieniem, że prosty gest założenia kamizelki ratunkowej może mieć ogromne znaczenie.

Oprócz kamizelek Ghost Jackets kampania obejmuje minutowy spot, opowiadający historię Roxanne Girouard, matki Alexandre’a Levasseura. Kamizelka ratunkowa Alexandre’a została przekazana twórcom kampanii przez jego rodzinę.

https://video.adsoftheworld.com/d6kfqkvvwnot06gp3ms6eum9zv36.mp4

txt: Dorota Chrobak

outdoor film Kanada design utonięcia integrated kamizelki ratunkowe


Nazwa kampanii:
Ghost Jackets
Czas:
2025.6
Nadawca:
The Lifesaving Society
Media:
integrated (film, design, outdoor)
Wykonawca:
Lg2, Canada





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek