Warto wierzyć w swoje marzenia, warto też uwierzyć w zero. Nawet najbardziej nieprawdopodobna wizja ma szansę na urzeczywistnienie, jeśli znajdą się ludzie gotowi w nią uwierzyć. Tak było z realizacją marzeń o lataniu oraz o podboju księżyca. Teraz nadszedł czas na kolejną, utopijną z pozoru ideę. To czas aby uwierzyć w „zero”. Zero głodujących dzieci, zero dzieci bez szans na edukację, zero dzieci, które umrą z powodu łatwej do wyleczenia choroby.
Kreacja autorstwa nowojorskiej agencji BBH napawa nadzieją i optymizmem, łatwo więc dać się porwać jej romantycznemu wezwaniu. Stanowi ona część ogólnoświatowej kampanii UNICEF’u „Believe in Zero” (Uwierz w zero), która opiera się w dużej mierze o media społecznościowe. Kampania niesie bardzo ogólne przesłanie. Zachęca do manifestowania wiary w przyszłość, w której prawa dziecka przestaną być nagminnie łamane.
Justyna Wdowiak
zobacz także
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025Kampanie
Prokop oddał głos… psu
-
23.06.2025Kampanie
Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat