Warto wierzyć w swoje marzenia, warto też uwierzyć w zero. Nawet najbardziej nieprawdopodobna wizja ma szansę na urzeczywistnienie, jeśli znajdą się ludzie gotowi w nią uwierzyć. Tak było z realizacją marzeń o lataniu oraz o podboju księżyca. Teraz nadszedł czas na kolejną, utopijną z pozoru ideę. To czas aby uwierzyć w „zero”. Zero głodujących dzieci, zero dzieci bez szans na edukację, zero dzieci, które umrą z powodu łatwej do wyleczenia choroby.
Kreacja autorstwa nowojorskiej agencji BBH napawa nadzieją i optymizmem, łatwo więc dać się porwać jej romantycznemu wezwaniu. Stanowi ona część ogólnoświatowej kampanii UNICEF’u „Believe in Zero” (Uwierz w zero), która opiera się w dużej mierze o media społecznościowe. Kampania niesie bardzo ogólne przesłanie. Zachęca do manifestowania wiary w przyszłość, w której prawa dziecka przestaną być nagminnie łamane.
Justyna Wdowiak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
24.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
23.05.2024
Ciężka ręka
-
22.05.2024
Co za różnica? Ty
-
22.05.2024
Ikea zmienia narrację
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia