logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Wiara w zero
08.10.2012
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Prawa człowieka

Wiara w zero

Your browser does not support the video tag.


Warto wierzyć w swoje marzenia, warto też uwierzyć w zero. Nawet najbardziej nieprawdopodobna wizja ma szansę na urzeczywistnienie, jeśli znajdą się ludzie gotowi w nią uwierzyć. Tak było z realizacją marzeń o lataniu oraz o podboju księżyca. Teraz nadszedł czas na kolejną, utopijną z pozoru ideę. To czas aby uwierzyć w „zero”. Zero głodujących dzieci, zero dzieci bez szans na edukację, zero dzieci, które umrą z powodu łatwej do wyleczenia choroby.

Kreacja autorstwa nowojorskiej agencji BBH napawa nadzieją i optymizmem, łatwo więc dać się porwać jej romantycznemu wezwaniu. Stanowi ona część ogólnoświatowej kampanii UNICEF’u „Believe in Zero” (Uwierz w zero), która opiera się w dużej mierze o media społecznościowe. Kampania niesie bardzo ogólne przesłanie. Zachęca do manifestowania wiary w przyszłość, w której prawa dziecka przestaną być nagminnie łamane.
Justyna Wdowiak



Nazwa kampanii:
Believe in zero
Czas:
2012.9.12
Nadawca:
UNICEF
Media:
Telewizja, plakaty, koszulki z nadrukiem, internet
Wykonawca:
BBH
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Believe in zero (Uwierz w zero)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek