logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Niemcy, Inne
   ──────  27.04.2011

Wiadomość od Pana Boga

Your browser does not support the video tag.


O tym, że Bóg ich kocha, niemieccy wielbiciele kina przekonali się osobiście. Stwórca przekazał im tę wiadomość tuż przed seansem.

W wybranych kinach zamiast reklam wyemitowano krótki film przygotowany przez Godnews, organizację, której celem jest pokazanie i propagowanie nowoczesnego oblicza katolicyzmu.

Film składa się z symbolicznych i niepowiązanych ze sobą scen (jabłka rosnące w sadzie, winda wypełniona kwiatami, etc.), które mają nieść za sobą metafizyczne przesłanie o obecności Boga w życiu każdego człowieka. Najważniejsze są tu jednak słowa. Męski głos z offu, odnosząc się bezpośrednio do widza, mówi:

„Witaj w kinie, mój drogi! Wiem, gdzie siedzisz, bo to ja kupiłem ci bilet. Ale dziś nie chodzi wcale o główny pokaz. Sądzę, że czasem wydaje ci się, że nie myślę o tobie, że jestem zbyt zajęty i tak dalej. Ale to tylko TWOJE zdanie. JA myślę o tobie cały czas. Czy w to wierzysz, czy nie, znam cię już całą wieczność…a na pewno dłużej, niż możesz to sobie wyobrazić…Już bardzo długo cieszyłem się na ten moment, gdy spotkamy się tutaj w kinie, kiedy będziesz patrzył na ekran i zrozumiesz, o co chodzi…”

Przekaz kończy wyznanie: „Ich liebe Dich. Gott.” („Kocham Cię. Bóg.”)

Film został sfinansowany przez działaczy Godnews i zrealizowany przez agencję Rasen. Na początku miał być pokazywany tylko w Hamburgu, jednak wkrótce zainteresowały się nim inne miasta. Jego internetową wersję obejrzało już ponad dwa miliony ludzi.

Częścią kampanii jest także aplikacja, którą umieszczono na stronie www.gottspricht.de. Znajdują się na niej cytaty biblijne, które układają się w odcisk palca. Po skierowaniu myszką na wybrany fragment Pisma Świętego, można zobaczyć go w powiększeniu.
A.Pisarek


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Ich liebe Dich. Gott.
Czas:
2011.4.21 - 2011.5.18
Tematy:
Inne
Kraje:
Niemcy
Nadawca:
Godnews
Media:
Kina
Wykonawca:
Rasen
Adresaci:
Widzowie w kinach
Hasło kampani:
Ich liebe Dich. Gott. (Kocham Cię. Bóg.)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 03.08.2022

    delio zamraża ceny pięciuset produktów do końca października


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 15.07.2022

    Ranking szczęśliwości polskich miast


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek