────── 19.05.2017
Kampania za złotówkę - 10 przykładów tanich kampanii
Wędrująca koperta, czyli recykling w praktyce
30 kopert z listami trafiło do 832 odbiorców. Koszt kampanii wyniósł niecałe 60 dolarów. Skuteczność? O 77% więcej wpłat na konto WWF niż w poprzedniej akcji organizacji. Oddział WWF z Nowej Zelandii wysłał 30 listów prosząc odbiorców każdego z nich o przekazanie go dalej, do sąsiadów, po przeczytaniu. Tanio i skutecznie! A kreacja i pomysł na działanie reklamowe w 100% bazuje na idei kampanii.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół