Wczasy bez wirusa
Ruszyła kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii społecznej pod hasłem „Wróć bez HIV”, w zakresie profilaktyki HIV/AIDS realizowana przez agencję Martis na zlecenie Krajowego Centrum ds. AIDS.
Wyjazdy mogą sprzyjać przypadkowym kontaktom seksualnym i zwiększają ryzyko zachorowań na AIDS, dlatego tegoroczna kampania skierowana jest w szczególności do osób podróżujących, dla których wyjazd oznacza rozłąkę z partnerem. Zachęca do odpowiedzialności za zdrowie własne i bliskich, do podejmowania bezpieczniejszych zachowań, mówiąc: „Nieważne, dokąd jedziesz i w jakim celu. Wróć bez HIV”.
W ramach kampanii powstały cztery kreacje – jedna z myślą o osobach podróżujących w celach turystycznych, druga dla osób wyjeżdżających do pracy, trzecia dla klientów osób sprzedających usługi seksualne, czwarta dla podróżujących służbowo. Wszystkie materiały łączy uniwersalne logo – walizka z napisem WRÓĆ BEZ HIV.
Dla przypomnienia – 1.edycja kampanii
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Nie do zastąpienia
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
14.01.2025
Co dzieli i jednoczy Europejczyków?
-
14.01.2025
Między bajki włożyć
-
13.01.2025
Literówka
-
11.01.2025
Jak organizować wydarzenia zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i ESG?