Wczasy bez wirusa
Ruszyła kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii społecznej pod hasłem „Wróć bez HIV”, w zakresie profilaktyki HIV/AIDS realizowana przez agencję Martis na zlecenie Krajowego Centrum ds. AIDS.
Wyjazdy mogą sprzyjać przypadkowym kontaktom seksualnym i zwiększają ryzyko zachorowań na AIDS, dlatego tegoroczna kampania skierowana jest w szczególności do osób podróżujących, dla których wyjazd oznacza rozłąkę z partnerem. Zachęca do odpowiedzialności za zdrowie własne i bliskich, do podejmowania bezpieczniejszych zachowań, mówiąc: „Nieważne, dokąd jedziesz i w jakim celu. Wróć bez HIV”.
W ramach kampanii powstały cztery kreacje – jedna z myślą o osobach podróżujących w celach turystycznych, druga dla osób wyjeżdżających do pracy, trzecia dla klientów osób sprzedających usługi seksualne, czwarta dla podróżujących służbowo. Wszystkie materiały łączy uniwersalne logo – walizka z napisem WRÓĆ BEZ HIV.
Dla przypomnienia – 1.edycja kampanii
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
07.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
04.05.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
03.05.2024
CelebryKłamstwa
-
03.05.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę