logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia > Warto rozmawiać
11.06.2017
Tematy: Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Warto rozmawiać



Apatia, smutek, płacz, problemy z koncentracją, uczucie bezradności, brak satysfakcji i zainteresowań. Brzmi znajomo? Około 350 mln ludzi na całym świecie cierpi na podobne objawy. I nie ważne czy to jest dziecko, matka, czy starszy mężczyzna.

7 kwietnia obchodzony jest Światowy Dzień Zdrowia. Co roku odbywa się ono pod innym hasłem. Rok 2017 to rok walki z depresją. Z tej okazji nadawca kampanii, World Health Organization (WHO), opublikowała krótkie animowane spoty (w kilku językach), obrazujące problem depresji. Jest to choroba, która dotyka osoby w każdym wieku, o różnym statusie społecznym i ekonomicznym. WHO przypomina, że leczenie zaburzeń depresyjnych należy zacząć przede wszystkim od rozmowy, np. z kimś bliskim, albo od rozmowy z terapeutą. Najważniejsze jednak, żeby w ogóle zacząć rozmawiać na temat swojego stanu zdrowia.

Kampania „Let’s talk about depression” („Porozmawiajmy o depresji”) wystartowała 10 października 2016r., czyli w Światowym Dniu Zdrowia Psychicznego.

Iga Lewandowska








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 15.10.2025slider

    NFZ zachęca do zdrowego stylu życia… piosenką

  • 13.10.2025Kampanie

    Szwecja na receptę

  • 10.10.2025slider

    Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym

  • 28.09.2025Kreacje / printy

    Jeśli znasz ten album

  • 26.09.2025Kampanie

    Razem przy planszy – razem w emocjach!

  • 08.09.2025Kampanie

    To, czego nie ma w plecaku, boli

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek