logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Z nosem w komórkach
26.03.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Kanada, Edukacja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Kultura i sztuka, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Z nosem w komórkach



Czy żarówka zostałaby wynaleziona, gdyby Thomas Alva Edison zamiast czytać książki i pracować w laboratorium, uzależnił się od Internetu? Powyższe pytanie nie jest ani śmieszne, ani naiwne. Szacuje się, że na całym świecie 210 milionów ludzi jest uzależnionych od mediów społecznościowych.

Negatywne koszty tego nałogu nietrudno sobie wyobrazić. Stracone godziny wolnego czasu. Namiętności, które nigdy nie wybuchły. Idee artystyczne i naukowe, które nie ujrzały światła dziennego. Na kampanię Imagine if you put down your phone (Wyobraź sobie, że odkładasz telefon) złożyły się cztery grafiki, przedstawiające Alberta Einsteina, Fridę Kahlo, Thomasa Edisona oraz Rosę Parks, zatopionych w swoich komórkach. Żadna ze słynnych osób nie jest zainteresowana światem zewnętrznym, całą ich uwagę pochłania internet:

Prace są wspólnym dziełem Dany Kingstone (copy) i Italo Siciliano (art), stworzonym przy użyciu AI Midjourney. Podmiotem zamawiającym jest kanadyjska księgarnia stacjonarna i internetowa Magic Pebble Books.

txt: Dorota Chrobak

książka edukacja internet uzależnienia nałóg kultura czytelnictwo Kanada social media czytanie Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji książki sztuka print digital AI promocja czytelnictwa edukacja cyfrowa A.I. Midjourney


Nazwa kampanii:
Imagine if you put down your phone
Czas:
2024.2
Nadawca:
Magic Pebble Books
Media:
print, digital
Wykonawca:
Freelance





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek