Po niespokojnych falach oceanu dryfuje ponton, wypełniony rozbitkami z tonącego w oddali statku. Fajerwerki i światło księżyca rozświetlają ich rozradowane twarze. W oczy uderza jeden fakt: wszyscy uratowani mają grubo powyżej sześćdziesiątki.
„They save you first” („Uratują cię jako pierwszego”) – głosi żartobliwe hasło jednej z trzech kreacji zrealizowanych w ramach kampanii „Live to be old. Detect cancer in time” („Dożyj starości. Wykryj raka na czas”), przygotowanej przez agencję Y&R dla Peruwiańskiej Ligii Przeciwko Rakowi. Pozostałe plakaty w równie humorystyczny sposób zachwalają życie w podeszłym wieku. „Nobody will steal your partner anymore” („Nikt już nie ukradnie Ci partnera”) – przekonuje odbiorców para starszych ludzi spacerujących po plaży, a „Your old stuff is now worth a fortune” („Twoje stare rzeczy są teraz warte fortunę”) – sugeruje uśmiechnięty starszy pan, przeglądający imponującą kolekcję płyt gramofonowych.
Kreacja z przymrużeniem oka podchodzi do problemu starości, eksponując jasne strony tego etapu życia. Ma w ten sposób zachęcić odbiorców do wykonywania regularnych badań w kierunku nowotworów, z których wiele można wyleczyć – o ile zostaną wykryte na czas.
M. Czerwińska
zobacz także
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz
-
21.10.2025Kreacje / printy
Żeby tylko nie przegrali…
-
21.10.2025Kreacje / printy
Odłączeni
-
21.10.2025Kreacje / printy
Kula śniegowa



