Po niespokojnych falach oceanu dryfuje ponton, wypełniony rozbitkami z tonącego w oddali statku. Fajerwerki i światło księżyca rozświetlają ich rozradowane twarze. W oczy uderza jeden fakt: wszyscy uratowani mają grubo powyżej sześćdziesiątki.
„They save you first” („Uratują cię jako pierwszego”) – głosi żartobliwe hasło jednej z trzech kreacji zrealizowanych w ramach kampanii „Live to be old. Detect cancer in time” („Dożyj starości. Wykryj raka na czas”), przygotowanej przez agencję Y&R dla Peruwiańskiej Ligii Przeciwko Rakowi. Pozostałe plakaty w równie humorystyczny sposób zachwalają życie w podeszłym wieku. „Nobody will steal your partner anymore” („Nikt już nie ukradnie Ci partnera”) – przekonuje odbiorców para starszych ludzi spacerujących po plaży, a „Your old stuff is now worth a fortune” („Twoje stare rzeczy są teraz warte fortunę”) – sugeruje uśmiechnięty starszy pan, przeglądający imponującą kolekcję płyt gramofonowych.
Kreacja z przymrużeniem oka podchodzi do problemu starości, eksponując jasne strony tego etapu życia. Ma w ten sposób zachęcić odbiorców do wykonywania regularnych badań w kierunku nowotworów, z których wiele można wyleczyć – o ile zostaną wykryte na czas.
M. Czerwińska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu