Po niespokojnych falach oceanu dryfuje ponton, wypełniony rozbitkami z tonącego w oddali statku. Fajerwerki i światło księżyca rozświetlają ich rozradowane twarze. W oczy uderza jeden fakt: wszyscy uratowani mają grubo powyżej sześćdziesiątki.
„They save you first” („Uratują cię jako pierwszego”) – głosi żartobliwe hasło jednej z trzech kreacji zrealizowanych w ramach kampanii „Live to be old. Detect cancer in time” („Dożyj starości. Wykryj raka na czas”), przygotowanej przez agencję Y&R dla Peruwiańskiej Ligii Przeciwko Rakowi. Pozostałe plakaty w równie humorystyczny sposób zachwalają życie w podeszłym wieku. „Nobody will steal your partner anymore” („Nikt już nie ukradnie Ci partnera”) – przekonuje odbiorców para starszych ludzi spacerujących po plaży, a „Your old stuff is now worth a fortune” („Twoje stare rzeczy są teraz warte fortunę”) – sugeruje uśmiechnięty starszy pan, przeglądający imponującą kolekcję płyt gramofonowych.
Kreacja z przymrużeniem oka podchodzi do problemu starości, eksponując jasne strony tego etapu życia. Ma w ten sposób zachęcić odbiorców do wykonywania regularnych badań w kierunku nowotworów, z których wiele można wyleczyć – o ile zostaną wykryte na czas.
M. Czerwińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa
-
25.04.2024
Łatwiej poskładać motocykl niż motocyklistę