Kreacje / printy, Kampanie, Indie, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
────── 14.02.2023
Walentynki — Święto Zrywania
W ramach nietypowego sposobu świętowania walentynek, agencja reklamowa Haris&Co z indyjskiej Kerali przygotowała film zachęcający do… zrywania. Niektóre rozstania nie są złe, przeciwnie, z czasem mogą zaprocentować mniejszym stresem, lepszym zdrowiem i znacznie wyższym dobrostanem osoby zrywającej.
W czarno-białym, minimalistycznym filmie członkowie zespołu agencyjnego zwierzają się z lęków i frustracji, które „zjadają ich od środka”, i deklarują, że żegnają się z nimi na dobre:
Kampania I’m Breaking Up – Valentines Day miała swoją premierę podczas tegorocznych walentynek w Indiach, Katarze oraz Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Jest działaniem z zakresu agency self-promo.
Nazwa kampanii:
I'm Breaking Up – Valentines Day
Czas:
2023.2.14
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Indie
Nadawca:
Haris&Co
Media:
film
Wykonawca:
Haris&Co, India
Hasło kampani:
#letsbreakup #valentinesday
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów