logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > #WakeUpChallenge – akcja Czerwonego Krzyża dla ofiar pożarów w Ameryce
13.05.2018
Tematy: Akcje, Stany Zjednoczone

#WakeUpChallenge – akcja Czerwonego Krzyża dla ofiar pożarów w Ameryce



Amerykański Czerwony Krzyż uświadamia i organizuje pomoc dla ofiar pożarów domów w Stanach Zjednoczonych. #WakeUpChallenge to viralowa akcja przedstawiająca reakcje domowników na niespodziewaną, nocną pobudkę.

Jak podaje organizacja 31% ofiar pożarów domów w USA ginie w trakcie snu. By uświadomić problem i zorganizować finansowe wsparcie na zakup alarmujących czujników dymu amerykański Czerwony Krzyż zachęca do udziału w inicjatywie

#WakeUpChallenge polega na nagrywania filmów, które przedstawiają reakcje domowników na niespodziewaną pobudkę w nocy. Biorąc udział w #WakeUpChallenge internauci udostępniają nagrania video w social mediach znakując je hasztagiem.

How to do the #WakeUpChallenge

31% of home fire victims die in their sleep – but we're working to change that. Help us Sound the Alarm and wake people up by posting your #WakeUpChallenge. Here’s how: RedCross.org/WakeUp #EndHomeFires

Opublikowany przez American Red Cross 1 maja 2018

Chirping Smoke Alarm

That chirping sound you hear? It's easy to fix – you got this! And here's how we're working to #EndHomeFires with your help: www.soundthealarm.org Together, we can save lives.

Opublikowany przez American Red Cross 27 kwietnia 2018

"What's that noise, Mommy?" Thanks to a smoke alarm and quick response by this mother, a young family was able to avoid tragedy. Here is her challenge to you: https://rdcrss.org/2Kfv3n8

Opublikowany przez American Red Cross 11 maja 2018

Za akcję odpowiedzialna jest również agencja Arnold Worldwide. Szczegółowe informacje o #WakeUpChallenge oraz wskazówki wsparcia Czerwonego Krzyża w Stanach Zjednoczonych znajdują się na oficjalnej stronie http://www.redcross.org/wakeup

Akcję wspiera m.in. znany komik i showman Jimmy Kimmel.

#WakeUpChallenge Stany Zjednoczone Czerwony Krzyż







10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Kula śniegowa

  • 16.10.2025Kreacje / printy

    Mniej niż pogrzeb, mniej niż życie

  • 15.10.2025Kreacje / printy

    Stworzone, by uzależniać

  • 04.10.2025Kreacje / printy

    Miód z pól minowych

  • 09.09.2025Kampanie

    Drużyna Golden Retrieverów na ratunek

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek