Wafel bezpieczeństwa
W jaki sposób zniechęcić kierowców, by ci nie siadali za kierownicą po spożyciu alkoholu? Twórcy kampanii społecznych próbują rozmaitych metod: straszą, grożą, edukują, próbują rozbawić.
Société de l’assurance automobile du Québec postawiło na zupełnie inny pomysł – stworzyło wafel bezpieczeństwa, czyli tekturową podstawkę pod kufel, w której osadzono czip z darmowym biletem na komunikację publiczną. Dzięki temu każda zmotoryzowana osoba, która sięgnęła po szklaneczkę bądź dwie, może bezpiecznie wrócić do domu. Wystarczy, że The Safety Coaster weźmie ze sobą.
Film promujący inicjatywę można obejrzeć poniżej:
Nazwa kampanii:
The Safety Coaster
Czas:
2023.7
Nadawca:
Société de l'assurance automobile du Québec (SAAQ)
Media:
integrated (ambient, film)
Wykonawca:
LG2, Canada
zobacz także
-
12.06.2025Kampanie
Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
10.06.2025Wydarzenia
Drzewo Roku po raz 15!
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki