logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > W trosce o życie żył
13.05.2008
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

W trosce o życie żył



Fakty są niepokojące: prawie 50% kobiet oraz 40% mężczyzn w Polsce cierpi na przewlekłą chorobę żylną. 13 maja br. rozpoczęła się 3. edycja ogólnopolskiej kampanii edukacyjno – diagnostycznej „Servier w trosce o żyły”. Celem kampanii, realizowanej w 8 miastach Polski (Warszawa, Katowice, Kraków, Radom, Szczecin, Wrocław, Lublin i Poznań), jest edukacja na temat przewlekłej choroby żylnej (PChŻ).

W każdym z miast, w ramach Naczyniowej Poradni Servier, będzie można bezpłatnie skorzystać z porady specjalistów: flebologów, chirurgów naczyniowych, internistów oraz wykonać badania dopplerowskie. Mobilna przychodnia w dniu, w którym odwiedzi centrum każdego z miast będzie czynna w godzinach od 9.00 do 19.00.

W Naczyniowej Szkole Servier wszystkie zainteresowane osoby otrzymają materiały edukacyjne, będą mogły także wysłuchać serii zaplanowanych wykładów, obejrzeć filmy edukacyjne i prezentacje przygotowane w oparciu o rekomendacje prof. dr hab. med. Wojciecha Noszczyka.

Dotychczas w całej Polsce z porad specjalistów skorzystało ponad 12000 osób. W odpowiedzi na społeczne oczekiwania dotyczące edukacji uruchomiono Naczyniową Infolinię Servier. We wtorki i czwartki między 17.00 a 20.00 do 30 sierpnia 2008, pod numerem telefonu 0801 12 66 11 można zasięgnąć informacji na temat chorób żylnych i porozmawiać ze specjalistą.

Szczegółowe informacje, jak podają organizatorzy, na temat kampanii i leczenia PChŻ można znaleźć na stronie www.wtrosceozyly.pl

Koordynatorem ogólnopolskim akcji jest prof. dr hab. med. Wojciech Noszczyk specjalista chirurgii naczyniowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Patronat naukowy nad akcją sprawują: Polskie Towarzystwo Chirurgii Naczyniowej oraz Polskie Towarzystwo Flebologiczne, które w tym roku przyznało firmie Servier tytuł Partnera Polskiej Flebologii.

Servier jest producentem leku Detralex stosowanego m.in. do leczenia niewydolności żylnej kończyn dolnych oraz hemoroidów.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek