Brazylijska organizacja Anonimowych Alkoholików (Alcoolicos Anonimos) w kampanii prowadzonej w czerwcu br. przez agencję JWT Brasil przedstawia na trzech reklamach trudności, może nawet dramaty, z jakimi zmagają się rodziny, których członkowie nadużywają alkoholu. To nieustanny niepokój i lęk, czasem troska, czasem wściekłość, w końcu brak poczucia stabilności i bezpieczeństwa, bywa, że i utrata życie społecznego z powodu problemów i ograniczeń rodzinnych.
Ta symboliczna kampania kierowana jest właśnie do alkoholików – pokazuje, bo sami tego nie zauważają, co czują i jak cierpią najbliższe im osoby z winy ich uzależnienia („Ty tego nie widzisz, ale ci, co cię kochają – widzą”). Organizacja skupiająca lokalne grupy AA zachęca chorych do terapii wskazując na aspekty emocjonalne („Dowiedz się więcej o programie ’12 kroków’, który uratował już życie setkom ludzi. Pozwól pomoc tym, których kochasz).
Kampania prowadzona jest także w radiu i w internecie.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
25.09.2024
Pomarańcza