Brazylijska organizacja Anonimowych Alkoholików (Alcoolicos Anonimos) w kampanii prowadzonej w czerwcu br. przez agencję JWT Brasil przedstawia na trzech reklamach trudności, może nawet dramaty, z jakimi zmagają się rodziny, których członkowie nadużywają alkoholu. To nieustanny niepokój i lęk, czasem troska, czasem wściekłość, w końcu brak poczucia stabilności i bezpieczeństwa, bywa, że i utrata życie społecznego z powodu problemów i ograniczeń rodzinnych.
Ta symboliczna kampania kierowana jest właśnie do alkoholików – pokazuje, bo sami tego nie zauważają, co czują i jak cierpią najbliższe im osoby z winy ich uzależnienia („Ty tego nie widzisz, ale ci, co cię kochają – widzą”). Organizacja skupiająca lokalne grupy AA zachęca chorych do terapii wskazując na aspekty emocjonalne („Dowiedz się więcej o programie ’12 kroków’, który uratował już życie setkom ludzi. Pozwól pomoc tym, których kochasz).
Kampania prowadzona jest także w radiu i w internecie.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu