Brazylijska organizacja Anonimowych Alkoholików (Alcoolicos Anonimos) w kampanii prowadzonej w czerwcu br. przez agencję JWT Brasil przedstawia na trzech reklamach trudności, może nawet dramaty, z jakimi zmagają się rodziny, których członkowie nadużywają alkoholu. To nieustanny niepokój i lęk, czasem troska, czasem wściekłość, w końcu brak poczucia stabilności i bezpieczeństwa, bywa, że i utrata życie społecznego z powodu problemów i ograniczeń rodzinnych.
Ta symboliczna kampania kierowana jest właśnie do alkoholików – pokazuje, bo sami tego nie zauważają, co czują i jak cierpią najbliższe im osoby z winy ich uzależnienia („Ty tego nie widzisz, ale ci, co cię kochają – widzą”). Organizacja skupiająca lokalne grupy AA zachęca chorych do terapii wskazując na aspekty emocjonalne („Dowiedz się więcej o programie ’12 kroków’, który uratował już życie setkom ludzi. Pozwól pomoc tym, których kochasz).
Kampania prowadzona jest także w radiu i w internecie.
zobacz także
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
14.04.2025Kreacje / printy
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
28.03.2025Kreacje / printy
Strzelanina
-
26.03.2025Kreacje / printy
Znikający świergot
-
24.03.2025Kreacje / printy
Konkretna ochrona