Obiektyw fotografa może pokazać prawdę o otaczającym świecie. Także tą niewygodną. Trzy kreacje z hasłem: „Just because you’re far away, doesn’t mean it’s not happening” (To, że jesteś daleko nie znaczy, że to cię nie dotyczy) to kolejna próba zwrócenia uwagi społeczeństwa brazylijskiego na problemy związane z ochroną środowiska.
Zleceniodawcą kampanii, zrealizowanej przez agencję Que z Rio de Janeiro, jest Fundacja Ondazul, organizacja pozarządowa założona przez Gilberto Gila, znanego brazylijskiego artystę muzyka. Ondazul działa głównie na rzecz ochrony źródeł wody w Brazylii.
Anna Pieczykolan
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
19.09.2023
Dach nad głową
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów
-
13.09.2023
Magiczne pudełko
-
12.09.2023
Ochraniacze dla psychiki