Obiektyw fotografa może pokazać prawdę o otaczającym świecie. Także tą niewygodną. Trzy kreacje z hasłem: „Just because you’re far away, doesn’t mean it’s not happening” (To, że jesteś daleko nie znaczy, że to cię nie dotyczy) to kolejna próba zwrócenia uwagi społeczeństwa brazylijskiego na problemy związane z ochroną środowiska.
Zleceniodawcą kampanii, zrealizowanej przez agencję Que z Rio de Janeiro, jest Fundacja Ondazul, organizacja pozarządowa założona przez Gilberto Gila, znanego brazylijskiego artystę muzyka. Ondazul działa głównie na rzecz ochrony źródeł wody w Brazylii.
Anna Pieczykolan
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
28.03.2025
Strzelanina
-
26.03.2025
Znikający świergot
-
24.03.2025
Konkretna ochrona
-
21.03.2025
BOSS
-
17.03.2025
Urodziny