Obiektyw fotografa może pokazać prawdę o otaczającym świecie. Także tą niewygodną. Trzy kreacje z hasłem: „Just because you’re far away, doesn’t mean it’s not happening” (To, że jesteś daleko nie znaczy, że to cię nie dotyczy) to kolejna próba zwrócenia uwagi społeczeństwa brazylijskiego na problemy związane z ochroną środowiska.
Zleceniodawcą kampanii, zrealizowanej przez agencję Que z Rio de Janeiro, jest Fundacja Ondazul, organizacja pozarządowa założona przez Gilberto Gila, znanego brazylijskiego artystę muzyka. Ondazul działa głównie na rzecz ochrony źródeł wody w Brazylii.
Anna Pieczykolan
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala
-
07.10.2024
Miejsce zbrodni palenia
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
25.09.2024
Pomarańcza