Indyjskie plantacje herbaty, cegielnie oraz ghaty – zapuszczone wybrzeża rzek (wszystkie pięknie zilustrowane), przypominają niekończące się labirynty. Wydaje się, że uwięzieni w nich nieletni robotnicy nie mają szans na wydostanie się.
W taki sposób rzeczywistość pracujących w Indiach dzieci przedstawia kreacja zrealizowana w kwietniu br. przez agencję JWT (Mubai) na zlecenie EHSAAS (Education & Health Support Aid & Awareness Society).
Jedyną szansą na wydostanie się z gmatwaniny krzewów herbaty, cegieł i brudnych terenów nadrzecznych jest edukacja. Jak głosi hasło reklamowe „Education is the only way out” („Edukacja jest jedynym wyjściem”). Celem EHSAAS jest nie tylko uświadomienie odbiorcom przekazu problemu braku dostępu do oświaty, ale również zachęcenie ich do finansowego wsparcia działań organizacji. Tylko bowiem dzięki odpowiedniemu wykształceniu społeczeństwa możliwe jest ograniczanie poziomu ubóstwa i tym samym 'burzenie’ labiryntów. A problem ten jest w Indiach poważny – aż 35% mieszkańców kraju stanowią analfabeci.
P. Sienkiewicz
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.05.2022
Alkohol oszukuje
-
01.05.2022
Słodkie Święto Pracy
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu