Indyjskie plantacje herbaty, cegielnie oraz ghaty – zapuszczone wybrzeża rzek (wszystkie pięknie zilustrowane), przypominają niekończące się labirynty. Wydaje się, że uwięzieni w nich nieletni robotnicy nie mają szans na wydostanie się.
W taki sposób rzeczywistość pracujących w Indiach dzieci przedstawia kreacja zrealizowana w kwietniu br. przez agencję JWT (Mubai) na zlecenie EHSAAS (Education & Health Support Aid & Awareness Society).
Jedyną szansą na wydostanie się z gmatwaniny krzewów herbaty, cegieł i brudnych terenów nadrzecznych jest edukacja. Jak głosi hasło reklamowe „Education is the only way out” („Edukacja jest jedynym wyjściem”). Celem EHSAAS jest nie tylko uświadomienie odbiorcom przekazu problemu braku dostępu do oświaty, ale również zachęcenie ich do finansowego wsparcia działań organizacji. Tylko bowiem dzięki odpowiedniemu wykształceniu społeczeństwa możliwe jest ograniczanie poziomu ubóstwa i tym samym 'burzenie’ labiryntów. A problem ten jest w Indiach poważny – aż 35% mieszkańców kraju stanowią analfabeci.
P. Sienkiewicz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół
-
29.10.2024
Co ma większą wartość?