logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Obronność i bezpieczeństwo
   ──────  10.10.2009

W dymie można utonąć

Your browser does not support the video tag.


Dwa do trzech oddechów w toksycznym dymie wystarczą, aby zaburzyć proces oddychania i doprowadzić do utraty przytomności. Wrażenie wywołane oddychaniem dymem w trakcie pożaru podobne jest do tonięcia. Tę analogię wykorzystał brytyjski rząd w kampanii „Nie ryzykuj utonięcia w toksycznym dymie” w ramach akcji „Ogień zabija”.

Kampania realizowana od początku października br. przez Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R informuje, że tylko częste – cotygodniowe – sprawdzanie alarmu przeciwpożarowego jest gwarancją bezpieczeństwa i niezawodności mechanizmu.

Badania wskazują, że Brytyjczycy lekceważą zagrożenia płynące z przebywania w dymie podczas potencjalnego pożaru i mają naiwne wyobrażenia: prawie połowa z nich uważa, że w pokoju wypełnionym dymem mogliby przeżyć dłużej niż 2 minuty; podobna liczba respondentów deklarujei, że byłaby w stanie wyczuć dym po zapachu, a 1/5 sądzi, że w razie pożaru zostałaby zaalarmowana przez sąsiadów lub swojego psa. Jednak jedynym skutecznym sposobem uniknięcia pożaru i ocalenia życia jest posiadanie sprawnego alarmu przeciwpożarowego.
M.Kryńska


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Fire kills
Czas:
2009.10.5 - 2010.3.31
Tematy:
Obronność i bezpieczeństwo
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Department of Communities and Local Government
Media:
Internet, prasa, radio, telewizja
Wykonawca:
Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R (London)
Adresaci:
Właściciele alarmów przeciwpożarowych
Hasło kampani:
Don’t risk drowning in toxic smoke (Nie ryzykuj utonięcia w toksycznym dymie)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


  • 15.02.2023

    All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek