logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Wielka Brytania, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
   ──────  10.05.2005

W drogę z jeżykami

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


W 2005 roku w Wielkiej Brytanii pod hasłem „Stop Look Listen Live” prowadzono uroczą kampanię skierowana do dzieci, dotyczącą bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Kampania prowadzona była wielokanałowo i dwukierunkowo – spoty reklamowe, strona kampanii, plakaty (także w wersji walijskiej) oraz komiksy (12 milionów sztuk nakładu) kierowano do dzieci, natomiast broszury miały charakter poradników dla rodziców dzieci w 2 grupach wiekowych – 0-6 i 7-10 lat.

Całość kampanii miała bardzo pozytywny przekaz. Głównymi bohaterami są jeżyki, które uczą siebie nawzajem jak bezpiecznie poruszać się po drogach. Spoty i plakaty – kolorowe i pełne uśmiechu – są łudząco podobne do filmów animowanych, które emitowane były na kanałach dziecięcych.

Elementy kampanii pozostawiały jednak lukę, która mogła stanowić pole do popisu dla rodziców. W broszurach do nich skierowanych znajdują się informacje jak przypiąć dziecko do fotelika, jak specyficznie postrzega ono drogę i poruszające się pojazdy. Pozwala to na zwrócenie się do autorytetu rodziców w oczach dzieci, którzy „tak jak w telewizji” pokażą im, jak bezpiecznie uczestniczyć w ruchu drogowym.
M. Szwochert


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Think!
Czas:
2005.5.1 - 2006.3.5
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Department for Transport
Media:
Internet, telewizja, kino, plakaty, broszury
Wykonawca:
Abbott Mead Vickers BBDO Ltd
Adresaci:
Dzieci (do 10 lat) oraz ich rodzice
Hasło kampani:
Stop Look Listen Live





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 02.03.2023

    Nextbike otwiera sezon rowerowy w dziesięciu miastach Polski


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


  • 15.02.2023

    All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek