Na początku lutego br. czołowa belgijska organizacja Drive up Safety (DUS) zajmująca się bezpieczeństwem ruchu drogowego i ukierunkowana na młodych ludzi, zainicjowała kampanię prewencyjną pod hasłem „Old enough to drive them is too old to play with them”. Reklamy zrealizowane przez agencję Duval Guillaume (Antwerp), w stylistyce trochę gumy balonowej, a trochę bardziej samochodzików matchboxów, ze zderzonymi ze sobą nazwami marek samochodów, przestrzegają świeżo upieczonych kierowców przed zbyt swobodną jazdą samochodem. Prawo jazdy to nie prawo do zabawy na drodze.
zobacz także
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
25.04.2025Kreacje / printy
„Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy
-
14.04.2025Kreacje / printy
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
28.03.2025Kreacje / printy
Strzelanina
-
26.03.2025Kreacje / printy
Znikający świergot
-
24.03.2025Kreacje / printy
Konkretna ochrona