Na początku lutego br. czołowa belgijska organizacja Drive up Safety (DUS) zajmująca się bezpieczeństwem ruchu drogowego i ukierunkowana na młodych ludzi, zainicjowała kampanię prewencyjną pod hasłem „Old enough to drive them is too old to play with them”. Reklamy zrealizowane przez agencję Duval Guillaume (Antwerp), w stylistyce trochę gumy balonowej, a trochę bardziej samochodzików matchboxów, ze zderzonymi ze sobą nazwami marek samochodów, przestrzegają świeżo upieczonych kierowców przed zbyt swobodną jazdą samochodem. Prawo jazdy to nie prawo do zabawy na drodze.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
25.04.2022
Niemy krzyk
-
21.04.2022
Z tylnego siedzenia