Na początku lutego br. czołowa belgijska organizacja Drive up Safety (DUS) zajmująca się bezpieczeństwem ruchu drogowego i ukierunkowana na młodych ludzi, zainicjowała kampanię prewencyjną pod hasłem „Old enough to drive them is too old to play with them”. Reklamy zrealizowane przez agencję Duval Guillaume (Antwerp), w stylistyce trochę gumy balonowej, a trochę bardziej samochodzików matchboxów, ze zderzonymi ze sobą nazwami marek samochodów, przestrzegają świeżo upieczonych kierowców przed zbyt swobodną jazdą samochodem. Prawo jazdy to nie prawo do zabawy na drodze.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem