logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Nie bądź dzieckiem!
08.11.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Grecja

Nie bądź dzieckiem!



Z okazji Światowego Dnia Świadomości Raka Piersi, obchodzonego tradycyjnie 15 października, ateński oddział agencji MullenLowe przygotował kampanię społeczną, zwiększającą świadomość odnośnie tego typu nowotworu.

Centralnym jej elementem jest lalka Barbie – tyle że pozbawiona jednego ze swoich najbardziej charakterystycznych atrybutów, czyli wydanej piersi. Mimo to okaleczona zabawka nadal prezentuje się z dumą i uśmiechem na ustach. Dzięki temu twórcom koncepcji kreatywnej udało się uzyskać dwa, poniekąd niezależne, ale równocześnie komplementarne wobec siebie przekazy. Z jednej strony apelują bowiem do odbiorców: rak to nie jest coś, w co się można bawić. Nie bądź dzieckiem, przebadaj się! Z drugiej strony diagnoza niekoniecznie musi oznaczać wyrok śmierci. A już z całą pewnością nie oznacza, że kobieta cierpiąca na raka piersi automatycznie przestaje być kobietą.

Kampania jest działaniem z zakresu agency self-promo. O innej kampanii społecznej, wykorzystującej lalkę Barbie do promocji profilaktyki raka piersi, pisaliśmy TUTAJ.

txt: Dorota Chrobak

rak piersi print Grecja digital agency self-promo badania profilaktyczne Barbie


Nazwa kampanii:
Doll
Czas:
2024.10
Nadawca:
Mullenlowe Athens
Media:
print, digital
Wykonawca:
Mullenlowe Athens, Greece





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek