Rozłożyste gałęzie drzew, a w nocy widok księżyca zamiast krzykliwych reklam to pomysł na danie kierowcom chwili odprężenia i powrotu do natury. Na cyfrowych billboardach wzdłuż dwóch autostrad w Massachusetts pojawił się projekt artysty Briana Kane’a pt. „Healing Tool” („Uzdrawiające narzędzie”). Nazwa nawiązuje do funkcji w programie graficznym Photoshop; autor wyjaśnia, że odnosi się ona do „zastępowania” fragmentu otoczenia zasłoniętego billboardem tym, co byłoby widoczne bez niego.
Ekspozycję można oglądać od 28 czerwca do 26 lipca.
Nazwa projektu: Healing Tool
Autor: Brian Kane
Zasięg: Massachusetts, USA
Data: 06-07/2015
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?