logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Usługi z pożytkiem dla OPP w TelePolsce
23.02.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Usługi z pożytkiem dla OPP w TelePolsce



W czerwcu 2010 r. ruszył projekt Społecznego Operatora Telekomunikacyjnego (SOT) – inicjatywa dobroczynna TelePolski Sp. z o.o.

W ramach projektu, uruchomiony został specjalny pakiet usług, z którego część dochodów przeznaczana jest na organizacje pożytku publicznego, przy ich aktywnym zaangażowaniu. Plany taryfowe w Ofercie Specjalnej SOT gwarantują przekazywanie środków przez cały czas trwania okresu promocyjnego. „SOT to Telefonia Dobrych Ludzi, gdyż wartością, którą wyróżnia projekt, jest odpowiedzialność społeczna i pomoc potrzebującym” – deklaruje firma.

Abonent sam wybiera jedną z usług oferowanych w ramach SOT oraz jedną z organizacji, na którą chce przeznaczać środki ze swojego rachunku. Następnie określona kwota wsparcia przekazywana jest na realizację celów statutowych wybranej przez klienta organizacji – 2 złote z abonamentu oraz 2% od przychodu z wykonanych przez abonenta połączeń. Co miesiąc, z każdą fakturą klient otrzymuje informacje dotyczące wysokości wsparcia, jakie zostało przekazane z opłaconego rachunku.

W chwili obecnej Społeczny Operator Telekomunikacyjny wspiera pięć organizacji pożytku publicznego: SOS Wioski Dziecięce (obecność w XVI. edycji Biegu po uśmiech), Fundacja GAJUSZ (udział w akcji „Zamiast kwiatów”), Fundacja ‘Chcę Żyć’ (przygotowanie upominków świątecznych dla chorych dzieci), Fundacja Dzieci Niczyje (przekazanie komputerów i urządzeń elektronicznych), Stowarzyszenie Centrum Młodzieży Arka w Radomiu (udział w akcji informacyjnej „Pozytywny Impuls”).

TelePolska Sp. z o.o. w ramach inicjatywy Społeczny Operator Telekomunikacyjny, podjęła decyzję o współdziałaniu i wspieraniu Fundacji GAJUSZ w realizacji kampanii 1%. Od lutego do końca kwietnia, na terenie Warszawy i Łodzi, pojawią się billboardy, plakaty i ulotki zachęcające do przekazania 1% podatku na rzecz Fundacji. W łódzkiej telewizji i rozgłośniach regionalnych pojawią się również spoty radiowe informujące o akcji.








17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek