Zdobywca Oskara za krótkometrażową animację stworzył spot, w którym Nowy Jork zaczął obracać się w ruinę. Rozpadające się elementy architektoniczne miasta – latarnie, ławki, znaki drogowe – wywołują przerażenie u bohaterów. Postanawiają je przenieść w jedno miejsce. W jakim celu?
Dzięki ich połączeniu przedmioty zyskują drugie życie, a miasto wraca do normy. Jak głosi hasło kampanii: "We can save thousands of lives by donating an important part of New York – ourselves" ("Możemy uchronić tysiące żyć poprzez wspomaganie ważnej części Nowego Jorku – nas samych"). Kampania promująca dawstwo organów została przygotowana na zlecenie organizacji non-profit New York Organ Donor Network. Od 1978 roku współpracuje ona na co dzień z 10 centrami transplantalogicznymi oraz 90 szpitalami.
Reżyserem spotu jest Laurent Witz, zdobywca Oskara za film "Mr. Hublot".
Magdalena Głowacka
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.12.2023
Wystawa „To sztuka być sobą” — w przestrzeni miejskiej Torunia
-
01.12.2023
Kształt bezpieczeństwa
-
24.11.2023
Czego pragnie polski turysta
-
20.11.2023
Po raz dziesiąty Mosznowładcy zapuszczają wąsy i badają mężczyzn w całej Polsce
-
17.11.2023
Wizyta u psychologa to już nie wstyd. Zmienia się świadomość Polaków
-
16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on