Zdobywca Oskara za krótkometrażową animację stworzył spot, w którym Nowy Jork zaczął obracać się w ruinę. Rozpadające się elementy architektoniczne miasta – latarnie, ławki, znaki drogowe – wywołują przerażenie u bohaterów. Postanawiają je przenieść w jedno miejsce. W jakim celu?
Dzięki ich połączeniu przedmioty zyskują drugie życie, a miasto wraca do normy. Jak głosi hasło kampanii: "We can save thousands of lives by donating an important part of New York – ourselves" ("Możemy uchronić tysiące żyć poprzez wspomaganie ważnej części Nowego Jorku – nas samych"). Kampania promująca dawstwo organów została przygotowana na zlecenie organizacji non-profit New York Organ Donor Network. Od 1978 roku współpracuje ona na co dzień z 10 centrami transplantalogicznymi oraz 90 szpitalami.
Reżyserem spotu jest Laurent Witz, zdobywca Oskara za film "Mr. Hublot".
Magdalena Głowacka
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
18.07.2022
Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom
-
15.07.2022
Polska borówka rośnie w siłę
-
06.07.2022
Stal rdzewna
-
04.07.2022
Godność człowieka nie ma kodu pocztowego – otwarto wiejskie hospicjum na Podlasiu