Umarli mają głos
Święta, ferie, wakacje to czas częstszych spotkań i podróży – a te wiążą się ze zwiększoną transmisją wirusa SARS-CoV-2. I, co za tym idzie, wzrostem zachorowań na COVID-19.
O tym, że koronawirus niesie ze sobą śmiertelne zagrożenie dla każdego, opowiada trójka młodych, właśnie zmarłych ludzi. COVID-19 nikogo nie dyskryminuje, jest doskonale demokratyczny.
Nazwa kampanii:
The Deceased
Czas:
2020.12.9
Nadawca:
Puerto Rico Department of Health
Media:
film
Wykonawca:
TBWA, Puerto Rico
zobacz także
-
19.05.2025Kampanie
Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta
-
15.05.2025Wydarzenia
Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
10.05.2025slider
Trójka o kobietach w kosmosie
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…