────── 04.01.2022
Umarli mają głos
Święta, ferie, wakacje to czas częstszych spotkań i podróży – a te wiążą się ze zwiększoną transmisją wirusa SARS-CoV-2. I, co za tym idzie, wzrostem zachorowań na COVID-19.
O tym, że koronawirus niesie ze sobą śmiertelne zagrożenie dla każdego, opowiada trójka młodych, właśnie zmarłych ludzi. COVID-19 nikogo nie dyskryminuje, jest doskonale demokratyczny.
Nazwa kampanii:
The Deceased
Czas:
2020.12.9
Kraje:
Portoryko
Nadawca:
Puerto Rico Department of Health
Media:
film
Wykonawca:
TBWA, Puerto Rico
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.01.2023
12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
16.01.2023
Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką
-
16.01.2023
Blue Monday nie istnieje! — wyjaśnia Dorota Minta
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
13.01.2023
Inflacja z ogromnym wpływem na zmiany w zachowaniach Polaków