logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Turcja, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
   ──────  04.06.2013

Uliczna zebra na zakupach



Zakupy klientów w kolejce do kasy oddziela przegroda w kształcie przejścia dla pieszych.

Hasło akcji brzmi „Whether you are a driver or pedestrian, don’t forget your responsibilities in traffic!” („Czy jesteś kierowcą czy pieszym, nie zapomnij o swoich obowiązkach w ruchu!”). Separator literalnie ma przypominać pieszym i kierowcom o ich obowiązkach na przejściu dla pieszych, w przeciwnym razie zawsze mogą wyobrazić siebie na wózku inwalidzkim, który umieszczono tym razem w metrze. Trzydzieści dwie instalacje wózków inwalidzkich z hasłem: „Momentary lack of attention can make you suffer a lifetime” („Chwilowy brak uwagi może sprawić, że będziesz cierpieć przez całe życie”) przypominają podróżnym, że rocznie blisko 200 tysięcy osób ulega wypadkom drogowym.

Traffic Responsibility Action (Trafikte Sorumluluk Hareketi) to organizacja pozarządowa, która od 2010 roku rozwija u obywateli tureckich świadomość bycia odpowiedzialnym w ruchu drogowym.

W Turcji ruch drogowy i transport publiczny należą do najniebezpieczniejszych w Europie. Ambientowe kreacje agencji DriveDentsu to część zintegrowanego planu, celującego w zmianę obecnych obyczajów na tureckich drogach. Ponadto kraj ten uczestniczy w 5-letnim projekcie WHO- „Road Safety” („Bezpieczeństwo na drodze”), prowadzonego pod nadzorem sześciu partnerów międzynarodowych.

Anna Pieczykolan


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Stopper-crosswalk , Wheelchair
Czas:
2012.12.2 - 2013.1.2
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Turcja
Nadawca:
Traffic Responsibility Action (Trafikte Sorumluluk Hareketi)
Media:
Ambient
Wykonawca:
DriveDentsu Istanbul
Adresaci:
Uczestnicy ruchu drogowego
Hasło kampani:
Whether you are a driver or pedestrian, don’t forget your responsibilities in traffic! (Czy jesteś kierowcą czy pieszym, nie zapomnij o swoich obowiązkach w ruchu!) Momentary lack of attention can make you suffer a lifetime (Chwilowy brak uwagi może sprawić, że będziesz cierpieć przez całe życie)





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek