Udany seks w kilku aktach
Spoty "Akt I" i "Akt II", rysunki z pozycjami, warsztaty i porady składają się na kampanię KancerSutra. Jak podaje Fundacja Rak’n’Roll, wielu pacjentów onkologicznych wraz z rozpoczęciem leczenia często rezygnuje z życia seksualnego. Organizacja zachęca do uprawiania seksu pokazując, że pomimo choroby nowotworowej można i trzeba czerpać energię i radość z bycia razem.
W ramach kampanii pojawią się dwa spoty skierowane do mężczyzn i kobiet, zachęcające do zmiany podejścia do seksu i znalezienia przyjemności pomimo ograniczeń związanych z chorobą nowotworową. Zaplanowano także kampanię prasową, internetową oraz warsztaty dla kobiet w największych miastach w Polsce.
W ramach kampanii uruchomiono stronę internetową kampanii www.kancersutra.pl, na której można znaleźć podstawowe informacje o problemie, porady, a także praktyczne informacje o gadżetach seksualnych, sztuczkach i pomysłach na udany seks. Uruchomiona zostanie także anonimowa poradnia online, dzięki której będzie można liczyć na wsparcie seksuologów. Od września prowadzone będą warsztaty dla kobiet z seksuologami mające pomóc w przełamania barier w podejściu do życia seksualnego w trakcie lub po chorobie.
Kampania powstała we współpracy z ekspertami. Do kampanii zaangażowali się seksuolodzy: dr Alicja Długołęcka, Magdalena Fritz, psychoonkolog Mariola Kosowicz, onkolog-ginekolog dr Bogusław Lindner, a także edukator seksualny Anna Moderska.
Przygotowano także rysunki z pozycjami zalecanymi w KancerSutrze. Pozycje zostały opracowane przez seksuolog współpracującą z Fundacją przy tej kampanii dr Alicję Długołęcką, a narysowane przez rysowniczkę i edukatorkę seksualną Annę Moderską.
KancerSutra powstała z inicjatywy Kapsydy Kobro, prezes fundacji. Oprawa graficzna kampanii została przygotowana przez DEDADI. Za przygotowanie strony internetowej odpowiedzialny jest Tomasz Sitko. Spoty reklamowe zostały zrealizowane wg scenariuszy Jacka Maciejewskiego, wyreżyserowała je Joanna Rechnio, zdjęcia wykonał Witold Płóciennik, muzykę skomponował Sebastian Has. Choreografię przygotowała Ilona Rechnio.
Spoty kampanii wyprodukowano we współpracy z domem produkcyjnym FILMOKRACJA, za post produkcję odpowiadał DI Factory, a dźwięk Sound Tropez. Sprzęt dostarczyły firmy HELIOGRAF i PANAVISION. W powstaniu spotu pomogły także: firma perukarska ROKOKO, Żywiciel, Towarzystwo Przyjaźni Polsko Rosyjskiej i firma Hector S.A Za kampanię mediową odpowiada Zenit Optimedia.
Do projektu włączyły się także instytucje i organizacje: Seksualność Kobiet, Pozytywna Seksualność, Ogólnopolski Program Zdrowia Seksualnego. Partnerami akcji są: Stopklatka, Gazeta.pl, WirtualnaPolska.pl a także blogi Proseksualna, Rozmowy o Seksie, Żadna kolejna miłostka. Kampanię wspierają Polpharma oraz sex-shopy Tulipan i Kinky Winky.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
18.09.2024
Cała prawda o planowaniu ciąży przez polskie pary
-
17.09.2024
W zagrożeniu
-
16.09.2024
Borówka — superowoc, który przepisałby Ci okulista
-
15.09.2024
Newsy bez stygmatyzacji
-
13.09.2024
Wizerunek dziecka w internecie — publikować czy nie?
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie