logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Polska, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
   ──────  23.08.2010

Tylko słabi gracze biorą dopalacze

Your browser does not support the video tag.


Sport to wspaniała alternatywa dla dopalaczy – przekonuje koszykarz Marcin Gortat w kampanii "Tylko słabi gracze biorą dopalacze". Premiera spotu miała miejsce 17 sierpnia przed rozpoczęciem meczu Polska – Gruzja w ramach kwalifikacji do Eurbosaket 2011. Film w reżyserii Bartosza Warwasa z Łódzkiej Szkoły Filmowej będzie emitowany w lokalnych stacjach oraz w telewizji ogólnopolskiej.

Realizacja spotu kosztowała Urząd Miasta Łodzi, który jest inicjatorem kampanii, 20 tys. zł.

W ramach działań kampanijnych pojawią się również plakaty, billboardy oraz ulotki informujące o zagrożeniu związanym ze stosowaniem dopalaczy. We wrześniu będą one kolportowane m.in. w łódzkich gimnazjach, gdzie realizowany będzie także program profilaktyczny z udziałem terapeutów i podopiecznych Stowarzyszenia MONAR, promujący życie wolne od dopalaczy, a także innych substancji niszczących zdrowie. W Łodzi jest 46 gimnazjów. Projekt zakłada 3 warsztaty w każdym gimnazjum oraz jeden koncert dla młodzieży uczestniczącej w warsztatach z trzech szkół.

Efektem walki polityków, organizacji, naukowców oraz mediów z dopalaczami jest darmowy PR oraz reklama tych środków. W Polsce powstają kolejne sklepy z uzależniającymi – działającymi jak narkotyki – środkami „kolekcjonerskimi”. Jest ich już ponad 500, podczas gdy rok temu było 50. Władze Łodzi (i nie tylko) próbują stosować inne metody. Prezydent miasta z przedstawicielami instytucji kontrolnych, m.in. urzędu skarbowego oraz nadzoru budowlanego ustalili, że sklepy z "artykułami kolekcjonerskimi" będą regularnie sprawdzane. W internecie został zamieszczony blankiet, na którym każdy może zgłosić wniosek o kontrolę.
M. Czerepak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Tylko słabi gracze biorą dopalacze
Czas:
2010.8.17 - 2010.8.31
Tematy:
Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia
Kraje:
Polska
Nadawca:
Urząd Miasta Łodzi
Media:
Telewizja, ulotki, billboardy, eventy, lekcje, internet
Wykonawca:
Bartosz Warwas (Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa Telewizyjna i Teatralna im. Leona Schillera w Łodzi)
Adresaci:
Młodzi mieszkańcy Łodzi
Hasło kampani:
Tylko słabi gracze biorą dopalacze





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 12.05.2022

    „Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci


  • 11.05.2022

    Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek