logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Trzeźwość na okrągło
10.07.2010
Tematy: Kampanie, Polska, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Trzeźwość na okrągło



Na ulice miast wyjechały autobusy kampanii „Prowadzę – jestem trzeźwy” z nowym przesłaniem „Trzeźwość bez granic”. Pojazdy kursują po Warszawie, Krakowie i Lublinie. W najbliższych dniach kampania autobusowa rozpocznie się m.in. w Katowicach, Wrocławiu, Toruniu, Tychach, Rybniku, Bielsku-Białej i Gliwicach. Przekaz promowany będzie także poprzez plakaty na słupach ogłoszeniowych, ulotki i breloki.

Akcja prowadzona przez Archidiecezję Katowicką i firmę Business Consulting Hasło zachęca kierowców do zdrowego i trzeźwego stylu życia. – Od dziesięciu lat budujemy modę na trzeźwość naturalną, odważną, konsekwentną, cierpliwą i stanowczą. Nie jesteśmy przeciwko piciu alkoholu. Jesteśmy za trzeźwym stylem życia – tłumaczy ksiądz Piotr Brząkalik, Duszpasterz Trzeźwości Archidiecezji Katowickiej

Kampania ruszyła 2 lipca w Opolu, pod koniec lipca w Krakowie, 11 sierpnia na Pomorzu, a 23 sierpnia w Warszawie.



Nazwa kampanii:
Prowadzę – jestem trzeźwy
Czas:
2010.7.2
Nadawca:
Archidiecezja Katowicka, Business Consulting
Media:
Billboardy, plakaty, reklamy na autobusach, ulotki, breloki
Wykonawca:
Business Consulting
Adresaci:
Kierowcy i pozostali uczestnicy ruchu drogowego
Hasło kampani:
Trzeźwość bez Granic





17.12.2025 polecamy

Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej


Brazylijska marka kosmetyczna O Boticário rozpoczęła swoją świąteczną kampanię filmem poruszającym temat napięć i przemocy słownej w relacjach rodzinnych. Projekt zatytułowany „Christmas Photo Album” zachęca do refleksji nad tym, jak komentarze wypowiadane w gronie najbliższych wpływają na poczucie własnej wartości i relacje w rodzinie. Inspiracją dla kampanii były wyniki badania przeprowadzonego na zlecenie marki przez firmę konsultingową On The Go. Z danych wynika, że 86 proc. badanych doświadczyło tzw. rodzinnego bullyingu, jednak tylko 17 proc. z nich rozmawia o tym problemie otwarcie. Komentarze, które ranią Film stworzony przez agencję AlmapBBDO pokazuje najczęstsze formy przemocy słownej w rodzinach. Są to przede...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 17.12.2025Kampanie

    Słowa, które zostają na dłużej. Świąteczna kampania o przemocy słownej

  • 16.12.2025Wydarzenia

    Gdy smartfon odciąga uwagę od bliskich

  • 12.12.2025Kampanie

    Serialowa estetyka w służbie bezpieczeństwa drogowego

  • 11.12.2025Kampanie

    Zabawki z czasem się nudzą

  • 09.12.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Nakarm psa z OLX. Tysiące zwierząt czekają!

  • 03.12.2025Kampanie

    Edukacja Obywatelska w praktyce

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek