Treści wrażliwe
Kiedy dochodzi do wypadku drogowego, wokół miejsca zdarzenia na ogół gromadzi się tłum gapiów, którzy chcą podejść jak najbliżej i zobaczyć jak najwięcej. Nadmierna ciekawość, wścibstwo nie są najlepszą cechą gatunku ludzkiego, jak się jednak okazuje, można je wykorzystać w szlachetnym celu.
Brazylijska agencja rządowa Autarquia Municipal de Trânsito e Cidadania zainicjowała kampanię społeczną, mającą na celu edukację w zakresie zachowań na drogach, stanowiących potencjalne śmiertelne niebezpieczeństwo. Podstawą idei kreatywnej było wykorzystanie charakterystycznej grafiki, zasłaniającej w social mediach tzw. „treści wrażliwe”, czyli drastyczne zdjęcia bądź wizerunki. Co, rzecz jasna, zamiast odstraszać odbiorców, jeszcze mocniej przyciąga ich uwagę. Tym razem jednak treścią komunikatu nie była fotografia ukryta pod planszą ostrzegawczą, tylko plansza sama w sobie. Pod ikonką przedstawiającą przekreślone oko oraz hasłem SENSITIVE CONTENT umieszczono informacje edukacyjne dotyczące zapinania pasów, respektowania ograniczeń prędkości oraz prawidłowego noszenia kasków:
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.03.2025
Jak śpią Polacy?
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
09.02.2025
W pełnym wymiarze. PAH przeciw stereotypom