────── 18.05.2017
O ironio! 10 reklam społecznych z ironią, sarkazmem i cynizmem
To tylko narkotyki
Szybka akcja reanimacyjna. Kierowca ledwo żywy, a pasażer zrozpaczony w karetce pogotowia. – On był tylko na haju” – lamentuje. – Tylko na haju? Trzeba było mówić od razu. Nic mu nie będzie – odpowiada z przekonaniem sanitariusz a poszkodowany odzyskuje zdrowie. – Naprawdę? – Eee nie! Dwie zabawne amerykańskie reklamy telewizyjne zrealizowane przez Ad Council oraz agencję Mullen dla Departamentu Transportu USA przekonują, że skutki kierowania samochodem w stanie nietrzeźwości alkoholowej i narkotykowej są identyczne, a tłumaczenie się kierowcy, że „to tylko narkotyki”, wskazuje na jego bezmyślność.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy