logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Najgorszy dzień życia
11.06.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone

Najgorszy dzień życia



Połowa ludzi, u których zdiagnozowano chorobę nowotworową, boi się powiedzieć o tym swojemu pracodawcy. Każdy przypadek z powyższych pięćdziesięciu procent to osobista tragedia i cierpienie.

W ramach inicjatywy Working With Cancer powstała kampania społeczna, mająca na celu promowanie idei wsparcia osób chorych na raka w najtrudniejszym dla nich momencie w miejscach pracy. Bohaterów filmu – od wysokiej klasy specjalistów po robotników, od szefów korporacji po kasjerki w supermarkecie – oglądamy w sytuacji, gdy znają już swoją diagnozę, ale jeszcze nikomu o niej nie powiedzieli. Wszyscy zachowują się jak gdyby nigdy nic: rozmawiają, uśmiechają się. Dosłownie „robią dobrą minę do złej gry”. W sytuacji gdy najbardziej ze wszystkiego potrzebują spokoju, wsparcia i zrozumienia, są ze swoją chorobą zupełnie sami. Zarówno przejmujący film jak i cała kampania zostały wysoko ocenione przez branżę, czego efektem jest główna nagroda podczas tegorocznej edycji Clio Awards:

https://video.adsoftheworld.com/j18uv8jnhyphrq7dl0qcz4ha2vuu.mp4

txt: Dorota Chrobak

nowotwór rak Stany Zjednoczone nowotwory integrated


Nazwa kampanii:
Take the Pledge
Czas:
2024.6
Nadawca:
Working With Cancer
Media:
integrated
Wykonawca:
Publicis Groupe NY, United States
Hasło kampani:
#WorkingWithCancerPledge





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 10.05.2025slider

    Trójka o kobietach w kosmosie

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 07.05.2025slider

    Imperium zbudowane na odpadach

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek