logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > What is family
13.06.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Stany Zjednoczone, Walka z wykluczeniem społecznym

What is family



Chroniczna, przewlekła bezdomność staje się coraz dotkliwszym problemem w Stanach Zjednoczonych. W Nashville, stolicy stanu Tennessee, rocznie ponad 3500 rodzin i osób nieletnich zwraca się z prośbą o pomoc do organizacji Oasis Center. Przy tak ogromnych finansowych potrzebach jakakolwiek forma promocji centrum interwencji kryzysowej okazuje się niezwykle trudna, by nie powiedzieć niemożliwa. Jak zatem zakomunikować światu misję organizacji i zachęcić do wpłacania na nią datków, nie mając – dosłownie – ani dolara na kampanię?

Agencja GS&F Nashville poradziła sobie z tym wyzwaniem w niezwykle mocny, efektowny a zarazem błyskotliwy sposób. Do projektu zaprosiła Bby Dee, wychowankę Oasis Center a zarazem poetkę i raperkę, która za pomocą przejmującego poematu, własnymi słowami, opowiedziała historię swojego życia oraz ratunku, jaki otrzymała ze strony organizacji. Ponad trzyminutowy występ został opatrzony czarno-białym, minimalistycznym video, w którym co istotniejsze fragmenty tekstu „wyboldowano” za pomocą równie prostego, komiksowego fontu. Tym samym udało się stworzyć spójny komunikat, będący formą manifestu Oasis Center i roli, jaką spełnia w życiu młodych, wykluczonych osób.

Pełen zapis melorecytacji można obejrzeć na filmie poniżej:

Z pełnym tekstem utworu można się zapoznać na princie poniżej:

txt: Dorota Chrobak

Stany Zjednoczone film walka z wykluczeniem społecznym design print integrated poem


Nazwa kampanii:
What is Family
Czas:
2024.6
Nadawca:
Oasis Center
Media:
integrated (print, poem, film)
Wykonawca:
GS&F Nashville, United States





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek