────── 18.05.2017
O ironio! 10 reklam społecznych z ironią, sarkazmem i cynizmem
To tylko narkotyki
Szybka akcja reanimacyjna. Kierowca ledwo żywy, a pasażer zrozpaczony w karetce pogotowia. – On był tylko na haju” – lamentuje. – Tylko na haju? Trzeba było mówić od razu. Nic mu nie będzie – odpowiada z przekonaniem sanitariusz a poszkodowany odzyskuje zdrowie. – Naprawdę? – Eee nie! Dwie zabawne amerykańskie reklamy telewizyjne zrealizowane przez Ad Council oraz agencję Mullen dla Departamentu Transportu USA przekonują, że skutki kierowania samochodem w stanie nietrzeźwości alkoholowej i narkotykowej są identyczne, a tłumaczenie się kierowcy, że „to tylko narkotyki”, wskazuje na jego bezmyślność.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem