Kreacje / printy, Kampanie, Brazylia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 16.09.2021
To (nie) koniec
O najważniejszych sprawach należy mówić w sposób najprostszy z możliwych. Twórcy kampanii, namawiającej do zostania dawcą narządów (zrealizowanej na zamówienie ABTO czyli Associação Brasileira de Transplante de Órgãos) poszli właśnie tą drogą. Postawili na monochromatyczny print i kapitalną, minimalistyczną grę słów. Brawo!
Nazwa kampanii:
It's (y)our choice
Czas:
2021.9.9
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
ABTO (Associação Brasileira de Transplante de Órgãos)
Media:
print
Wykonawca:
Rai, Brazil
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
11.11.2024
Te kampanie społeczne dostały Effie!
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie