logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > To nie jest seksowne
12.05.2014
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc rozwojowa

To nie jest seksowne

Your browser does not support the video tag.


"Seksowny", "pragnienie", "pożądanie" – te słowa atrakcyjni modele i modelki bez problemu wymawiali zalotnym, uwodzicielskim tonem. Potem jednak kazano im przeczytać zdania, których – według samych aktorów grających w spocie – w ten sposób wypowiedzieć się nie dało.

Grupa nowojorskich modelek i modeli została zaproszona do wzięcia udziału w nagraniu "seksownej" reklamy. Kwestie czytane na próbę wypadały przekonująco. Jednak, gdy podobnie intonując próbowali mówić o matkach i dzieciach umierających każdego dnia, konfliktach zbrojnych, niedożywieniu i malarii, czuli się zakłopotani i zdziwieni. To nie są seksowne zdania, dziwnie się czuję czytając to w ten sposób, tego się nie da tak powiedzieć – komentowali. W końcu reżyser przyznaje, że zadanie jest niewykonalne, a widzom ukazuje się informacja, że 80 mln ludzi żyje i umiera na terenach dotkniętych konfliktami zbrojnymi i katastrofami naturalnymi, a ponad 60 mln z tych osób to kobiety i dzieci.

Nie możemy sprawić, by te sprawy stały się seksowne. Ale zasługują na twoją uwagę – podsumowują aktorzy. Kampania miała na celu zwrócenie uwagi opinii publicznej na najnowsze wydanie przygotowanego przez organizację Save the Children raportu poświęconego sytuacji matek na świecie, który publikowany jest od 15 lat oraz zachęcenie oglądających do finansowego wsparcia.



Nazwa kampanii:
The Most Important „Sexy” Model Video Ever
Czas:
2014.5.6
Nadawca:
Save The Children USA
Media:
Internet
Wykonawca:
Big Block Live
Adresaci:
Osoby mogące wspomóc organizację Save the Children





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek