Kreacje / printy, Kampanie, Wielka Brytania, Konsumpcjonizm i konsumenci, Walka z przemocą, Organizacje pozarządowe / NGO
────── 17.02.2022
To (nie) jest miłość
Walentynki to jedno z najbardziej skomercjalizowanych świąt w kulturze zachodniej. Brytyjska agencja Engine Creative postanowiła wykorzystać ten fakt i na zamówienie pozarządowej organizacji Women’s Aid przygotowała plakaty wykonane na wzór walentynkowych kartek ze słynnej serii Love is… (więcej na jej temat można przeczytać TUTAJ).
Tyle że tym razem relacja łącząca bohaterów kultowego komiksu wyglądała trochę inaczej niż dotąd – zamiast miłością, okazywała się toksycznym koszmarem. A niewinny i „słodki” wygląd postaci uwikłanych w destrukcyjny związek tylko zwiększał odczucie niepokoju w odbiorcach. Jak podkreślali twórcy kampanii, zamiast mówić ludziom czym jest miłość, woleli pokazać, czym miłość na pewno nie jest.
Nazwa kampanii:
Love Is…
Czas:
2022.2.14
Kraje:
Wielka Brytania
Nadawca:
Women’s Aid
Media:
outdoor
Wykonawca:
Engine Creative, United Kingdom
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
18.11.2024
Startuje 24. MFF WATCH DOCS Prawa Człowieka w Filmie
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca